Followers

Thursday, June 21, 2012

Tembikai Oh Tembikai

Buah tembikai ni adalah salah satu drpd buah feveret aku... tambah2 plak kaler die merah giler..memang juicer lah...dgn cuaca yg hari2 panas memang besh ar pekene tembikai ni... atapi awas yer..kalo makan banyak2 bule buat kite demam..silap2 bole ilang suara...masa pregnantkan anak no 2 dulu, suka sgt makan buah ni, kategori kalau bole hari2 mau...hehehehe... then after bersalinkan die (Aen), die slalu kene selsema, dari kecik sampai umur 2 tahun slalu sgt batuk, dada bunyik2..penah amik gas...huhuuu... MORAL of the story.. x elok mum's yg preggy makan buah ni sgt... effect pada baby.. alhamdulillah..skang dh xde bunyik2 tu lg..sib baik..kalo x doctor kate lebey dari umur 2 tahun x ilang bole dikategorikan asma...Alhamdulillah xde...


Semalam saje2lah comment hasil keje Cik Fifie ni kat fesbuk.. cantik jer tersusunkan... nak skettt...yg lain x pandang..nak tembikai tu jerks!


Blow Kiss



Malam tu kan, Cik Fifie dtg umah anto sebiji tembikai..
Nah! Hamik kau!


Morph



Time kasih ye Cik Fifie, Chu n Pak Chu, uat susa2 jew... bukan setakat tembikai ni je, siap ada set nasi briyani, air oren, kuih muih dan kek pisang..
Alhamdulillah. rezeki..




5 comments:

  1. huhu...wow..ada nama kita la..hehe...
    tq akk... :)) <3

    ReplyDelete
  2. aishh tu la...
    len kali jgn slalu sgt mkn tembikai..tak elok
    hehe

    ReplyDelete
  3. CIk Fifie.. hehehe... ado2!

    Ezyra ~ Tu la pasal.. dh kene baru tau...hehehee

    ReplyDelete
  4. Oh tembikai! Sedapppppp. I loikeeee~

    ReplyDelete